Tredagarsfeber

Tredagarsfebern hade Lukas åkt på. Vet inte om han blev/ hann smitta någon på tuben i måndags? I af så är han på bättringsvägen nu :) Lite prickig bara haha! Ser toksöt ut :) Jag ska alldeles strax sova för att sedan jobba mina sista timmar på .. 1 vecka om FEM dagar. Den ni ;) Mamma har semester och ska pyssla med huset så jag har alltså ingen barnvakt plus att jag har fått ledigt på fredag bara för att jag ställde upp inatt! Snacka om att vi ska ha en mysig midsommar ♥

Efter jobbet ska jag möta upp en kompis å spendera kvällen med hnm och min lilla favorit - Lukas!

Men ja som sagt, ska upp nu om 3,5 timma kanske borde spendera de på sömn!






Kommentarer
Postat av: ruby och milo

vi kommer hem på torsdag morgon;D NÄR LEKER VI?

Postat av: ruby och milo

och du! skicka ditt lösenord

2010-06-22 @ 09:17:37
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback