Det kan bara bli bättre!

Känns som att jag har fallit ned i en meterlång grop som är omöjlig att ta sig upp ifrån. Det har varit jobbigt att flytta till huddinge ska ni veta. Innan så fanns det inte så mycket som påminde mig om N bortsätt från vår underbara son då. Men just att vara tillbaka där allt startade, där vi startade. Det har tagit på krafterna. Jag vill faktiskt flytta därifrån, men vart är frågan? Jag har ingen aning om var jag vill bo .. helst av allt skulle jag lämna stockholm och starta om på nytt. Men det går bort då jag anser att det är waay för viktigt att Lukas och Nadim ska kunna träffas hela tiden.

Anyway kan vara så att jag toksaknar Jossan nu också! Hon är jävligt bra den tjejen ska ni veta. Och man har ju en tendens att sakna dem som mest när det är SÅ nära att de kommer hem. En månad to go så snart =)

Sen har vi varit sjuka nu väldigt mycket. Vilket har gjort att man är hemma en del. Och tro det eller ej men vi är sjuka IGEN. Lukas fick feber för första gången igår. Min plutt 39grader. Nu ligger han med 38 och är super pigg (bortsätt från att han redan tar en liten nap).

Men jag älskar dig ska du veta.


Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

du ska flytta ut till nacka så kan vi leka varje dag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback