Det var typ så

Kom och tänka på när Viccan var här - hon läser en bok som jag är totalt förälskad i, tror jag! Så på tal om tro så stod det något liknande som detta i boken

"Om någon person skulle fantisera om att det fanns vandrande änglar i trädgården som denne bad om råd och stöd ifrån så skulle allmänheten tro att han/hon var galen men att tro på att det sitter en snubbe i himlen och styr världen är det ingen som ifrågasätter".

Jag bara måste ha den! Illusionen om Gud heter den! Sen måste jag ha Johan T Lindwalls bok om Victoria. Mina nästa shoppingnöjjen ;) hihi


Idag vare ju ikea =) blev två kastrullar, fyra kökshandukar, två växter, ett par gardiner (som förövrigt blev fel då ngn åsna lagt dem fel men de ser helt OK ut ändå..), 3 stycken ramar och en ny kontakt sak till min lampa då förra pajja efter någon vecka. MEN det är ju ikea så man får väl inte tro för mycket heller =P

Hade helt förstått fel på hemsidan så var även tvungen att beställa nya foton på Lukas. SUPER kul med min februari lön =P

Hur som så hade vi det jätte trevligt me Cassandra å lilla Josefin!

Imorgon blir det en promenad till doktorn först å kolla upp Lukas hosta. Både jag och Nadim har Astma och han har hostat nu i 2 månader vilket känns en aning förlänge. Efter det så ska vi traska vidare till arbetsförmedlingen för lite råd om framtiden. Sedan blir det hem och sova! Har körning 15.40 så då behöver jag lite extra sömn ;)

Så med andra ord blir det till att åka till Mamma imorgon också :) Sover kvar då jag måste plugga lite också!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback