En fartfylld helg =)

Vet inte var jag ska börja! Det har varit en händelserik helg för oss som legat sjuka i ett flertal veckor + att jag ändrat om Lukas kost. Men det har gått bra.

Började igår med en tripp till kungenskurva med Aless + bebis =) Var meningen att Viccan också skulle med men hon var fullt upptagen med att ha värkar =D så fredan 20.07 (minns jag rätt) kom lilla Jamie, STORT grattis! Längtar så tills man får se den lilla killen =)

Efter kungenskurva hade jag körlektion sedan var det bara hem till mamma och göra käk för natten hade jobb på schemat!

Efter en helt ok jobbnatt, lika flummig som vanligt så skulle jag vakna imorse .. det gick desto sämre! Men upp kom jag och runt två tiden var vi hemma hos N :) Stackarn hade tillbringat fredagen på akuten så han såg vi inte så mycket av men Lukas fick i af träffa sin pappa lite och det uppskattas något enormt.

Imorgon ska vi nog iväg med mamma och shoppa lite. Hon behöver b la en ny tv så ska bli kul =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback