Feberfri!

Det här med feber var inget för oss, så de skippar vi i framtiden va ;)

Denna dag har åtminstonde varit feberfri och jag har haft en totalt galen Lukas här hemma! Är han feberfri imorgon också så blir det tuben för oss :) Så får man se hur länge han orkar helt enkelt! Han smittar ändå inte längre då han äter penicillin och gjort sen fredags. TOPPEN, får man bort lite energi dära ;)

För tillfället laddar jag magen med chips, liten har PRECIS somnat. Så jag kanske får lite sovmorgon imorgon kan vi väl hoppas =D


Kommentarer
Postat av: malin - mamma till emilia

Tack!



Vad skönt att han är bättre :)

Postat av: Jennifer med sonen Lukas

Kan jag få lösen till din andra blogg?

Skickar mailadressen om du vill ge lösen eftersom jag inte godkänner komentarerna innan dom visas på bloggen :)



Kram

2010-03-29 @ 19:14:07
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback