Framsteg i tal och annat.

Nu blev det lite inlägg här då jag äntligen gav mig på mammas dator! Tänkte bara säga ett par grejjor till!

Först ut - Lukas är såå duktig på att LÄRA sig gå. Vill hela tiden hålla fingret och gå framåt istället för att krypa :) Sen har han kommit på någon ny grej med att ställa sig upp. Han gör som upphopp fast utan hoppen? Kan hålla på så i evigheter.

Har även kommit på hur man rynkar näsan och andas utåt. Ser asdum ut men gud så jag skrattar!

När vi snurrade häromdagen så sa jag "vrooom" samtidigt ni vet som bilar låter typ när det går fort? Ja självklart skulle pluttis härma och varje gång jag nu säger det så säger han "Vaaaaaaaaaaa"

TOKSÖT! Mamma älskar dig.





Kommentarer
Postat av: jenny

Åh det är verkligen en sån underbar ålder när det händer massor :)



Snart är det fullt ös på riktigt ;) Kramar!

Postat av: hallonmamma

Klart du får lösen! Ge mej din mail som slänger jag iväg lösenordet till dej :D

2010-03-18 @ 21:20:16
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Mia Söderström

Grattis till en underbar unge och en bra blogg.

Lycka till.

Kram Mia

2010-03-19 @ 22:50:59
Postat av: Snart pappa.

Hoppas din helg har varit kanon. Jag har en liten underslkning nu om babysitters. vad tycker du om dem?

2010-03-21 @ 12:44:40
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & lilltjejen

Vi kommer snart till stockholm :) Kramar <3

2010-03-21 @ 22:35:57
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback