Home from work

Ännu en lyckad dag på jobbet! Blev kvar lite längre dock men det är inget att hänga läpp över hem kom jag tillslut så =)

Ska lägga mig att sussa när som är helt färdig efter denna vecka, ni andra småbarnsföräldrar HUR orkar ni gå upp så tidigt? Jag brukar halvsova i soffan minst 2-3 timmar till efter att Lukas gått upp förutom just denna vecka då vi haft saker planerat extremt hela tiden! Eller så har han bara varit väldigt mammig och tyckt att jag ska leka med honom.

Hur som så är det riskettan om 4 timmar och 15 min men skönt nog så håller den bara igång i 2,5 timma! Sen får jag gå hem å vila vidare(!!!) nja kanske inte men drömma går, inte sant ;) hihi

Kommentarer hoppas jag få tid till att svara på imorgon :)

Natti natt!







Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & gravid

hihi tack :)

Imorgon smäller det om det inte är en massa akut när jag har tid dvs haha.. Kramar

Postat av: Nicole

usch vi går aldrig upp innan åtta alltså :) blä

2010-03-15 @ 22:31:07
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback