Jag vet vad jag vill

Jag har senare tänkt på men vad vill jag och inte personer i min omgivning. Tro nu inte att jag lyssnar till vad andra har att säga vilket i vissa fall borde vara mer än bra men i vissa beslut påverkas jag.

Jag har i af kommit fram till vad jag vill och hur jag vill ha det och även vad jag tänker ge upp. Det är en del och det är säkert många beslut i mitt huvud som kommer bollas fram å tillbaka. Men i det stora hela vet jag.

Blir till att skriva mer innerligt i privata inläggen som förhoppningsvis kommer snart - återkommer om lösen etc. Då jag inte vill att obehöriga ska läsa och jag samt framförallt min SON får ta en massa onödig skit bara för att idioter tar åt sig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej sötnosar!!

Hoppas ni mår bra, tänker på er varje dag.. Ni finns alltid i mina tankar.. Jag tror jag vet vad inlägget handlar om, mongo människor säger jag bara..



Snart ses vi igen, då blir det massvis med mys. Jag ska krama sönder er!!



Älskar er

Puss och kram från Tant Jossan :D

Postat av: Emilie- Mamma till Liam

ja helt sjukt var det igår hos tandläkaren, jag går hos ett par privattandläkare i löberöd för att jag inte trivdes med vårdcentralen, de lagade en massa hål på mig som jag inte hade allt för att få pengar, så jag bytade till privata för att de verkade bättre men Tjii fick nog jag.

Jag ska se om jag kan slippa betala för omgången igår men jag är så feg så antagligen vinner dom. =(

kramar

2010-03-11 @ 08:16:39
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Klart du skall göra vad du vill! Så länge det känns bra för dej och du inte skadar någon, så är det absolut bästa.

2010-03-11 @ 12:58:14
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback