Jag visste det!

Så nu längtar jag ännu mer! Även fast jag inte får, för man får väl inte vänta på andras olycka, inte sant?

Dagen har varit super. I af för oss flesta ;) Ha - ha! Besöket vet jag inte om jag får uttala mig om så ja vi skippar den delen! Lämnade bort Lukas för första gången på "riktigt" vilket också gick super. Lite lesset vare men det blir jag inte förvånad över med tanke på hur lite min plutt sovit under natten! Så vi tackar Lukas farmor tusentals gånger om att hon var snäll nog att ställa upp =)

Imorgon ska vi in till stan med Lissus och promenera å kika lite :) Blir inga köp då jag börjar bli pank nu men jag klarade nästan hela månaden och de tycker jag är duktigt gjort utav mig! Tänk på att vi faktiskt bara bott själva i två månader!

Efter stan så äre BVC tid sen så ska jag brumma bil 15.40 som vanligt :) Nu hoppas jag de där jävla dragläget sitter för resten går nog hyffsat i af. Körde motorväg häromdagen :O Galet! Var inte alls beredd "vadå ska jag köra här?!:O" Men det gick bra! Körde gullmarsrondellen innan det också å ni som bor här söderut i stockholm vet hur jävligt folk kör dära!

Hur som nu väntar sängen för vi ska upp redan 8 imorgon också =)

Kramar






Kommentarer
Postat av: Anonym

http://wingmans.blogg.se/

2010-03-10 @ 23:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback