Lukas is BACK

Badet i tisdags gick SUPER. Tog ett par minuter men sen plaskade han runt precis som förr =) Skönt de och han fick sig en REJÄL dusch inklusive schampo och inoljning efterår!

Däremot så kom jag på när vi PRECIS anlänt till huddinge igen att jag hade glömt nycklarna hemma. Hade byggsnubbarna där så tänkte inte alls på att låsa etc men tur som är så har mamma extra nycklar. Dock har vi inte orkat ta oss hem än. Skulle träffat Ninni och Pess ikväll men det blev inställt. Mamma är på konference så vi är helt solo här hos henne.

Men jag vill hem jag vill ha MIN dator och mina kläder mitt smink etc. Men har världens huvudvärk och kroppen krampar typ. Men hey, vi ska inte bli sjuka igen!

Även Lukas verkar lite halvlam och har sovit flera timmar nu(?)

Nu SOFFAN untill lekdags. Å vad mitt huvud inte längtar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback