Precis som sin pappa

För det första så ser man likheten direkt. Det går inte att mista - ni som känner honom ni andra så lovar jag att försöka pricka in något snyggt foto snarast ;) hihi Dock har han rakat skallen igen å ja han vet vad jag tycker om de men ja eftersom att vi inte är tillsammans längre så har jag inte så mycket att säga till om dära!

NÅGRA andra saker som man kan se att Lukas är han son, just i beteendet.

De gnisslar tänder på samma SJUKA sätt. Alltså de mer knorrar är gnisslar?

De är himla lata och vill ha ALLT serverat på guldfat.

De sover med halvöppna ögon.

Ja så var det de här med minnet - inte alltid på topp! Men kan skriva till lite saker när jag kommer på =)







Kommentarer
Postat av: Runetiril

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback