Smart Emelie!

''

aq21qqqqqqqqqqqwwwwqqqqq

Ja så tyckte Lukas att vi skulle uttrycka oss =P Hur som så vakna jag upp för en halvtimma sen med lilleman och tänkte "var fan hamna min telefon igår" sagt å gjort leta jag överallt utan resultat - TUR att jag har en dator med fungerande internet. Lizzan min räddning ringde telefonen och vi är nu tsm igen ;)

BTW så låg den där jag inte letade nämligen sängen. Minns inte att jag tog med den igårkväll?

Idag så vet jag fortfarande inte vad som händer och klockan är redan nio så vi bör bestämma oss! Men väntar på svar ifrån Annie. Är inte hon på Tuben så blir det promenad för oss då Ruby ligger med feber och öroninflammation stackarn!

Men nu frukost sen fixa lunch till lilleman =)






Kommentarer
Postat av: kidzmode

Vilken fin blogg du har!

Titta gärna in hos mig och var med i mina tävlingar, första slutar idag, missa inte den.

Postat av: Jossan Au pair i USA

Hej sötnosar!

Försökte kommentera häromdagen men de funkade inte hoppas de funkar denna gång. Tänker på er varje dag och läser bloggen varje dag. Även om jag är lite dålig på o kommentera, men ni finns i mina tankar. Snart kommer jag hem längtar som en toook efter er!!



var rädd om er,älskar er massor. KÄRLEK

2010-03-09 @ 04:52:23
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback