Solsken

Vi blev kvar hos mamma igår då jag lovade att hjälpa henne med ett par saker idag så kändes onödigt att åka hem för att åka hit på morgonen igen! 08.11 väckte liten mig idag men turligt nog var jag duktig och gick å la mig direkt efter CSI slutade 01 tror jag! =D

Annars har dagen bjudit på promenad med sötFia bort till hemköp gooosh vilket UNDERBART väder vi har! Lite kallt vare men vem är jag att klaga? Det står plus i af!

Liten sover nu å jag har städat hära :) och fixat med tvätten. Mammas maskin pajjade för ett par dagar sedan så igår var vi i tvättis halva kvällen och tvätta upp allt. Nu håller jag på att ta reda på kundservice nummer till olika företag för att fråga om frakt, installation samt bortforsling =)

Ska även fixa lite käk snart blir tunnbrödspizza MUMS!





Kommentarer
Postat av: jenny ♥ tävla gärna hos mig!

Ha en härlig onsdag! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback