Tröttisdag!

Det var längesen jag orkade sitta uppe såhär länge! Men jag skyller på Lissus! Och LITE på Jossan också haha <3 hjärtegull :D Dagen har i af varit OK eller den har varit bra förutom att lilleman varit .. TRÖTT? Matilda erbjöd sig att köpa honom för en 20-lapp snällt va.. ne då jag behåller honom för mig själv min lilla prins!

Blev i af en tur i farsta :) En bil till Lukas ihopp om gladare miner men den var rolig i fem minuter .. men fin varen =D Och kommer vara super på stranden. En stor plastklump med hjul!


Tog även en sväng hem och hämta lite saker samt städade sen tillbaka till skarpnäck för att ta en långprommis med Lissus. Sover här med lat som man är ;) Men imorgon blir det hemmåt :) Ska få besök så då uppskattas hemmet annars sover jag mer än gärna hos mamma.

Jag är waay för sällskapssjuk!






Kommentarer
Postat av: Jossan au pair i Philadelphia

Nemen varför är de mitt fel? Det kan gärna vara mitt fel mer än gärna.. Jag vet försej varför ;) haha!!



Älskar er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback