Vi mår bra

Vi är hemma nu igen och har haft finbesök utav Viccan med nykläckt bebis (16 dagar). Vi mår helt ok lite halsont?! men de försvinner väl tills imorgon :) Eller ont har jag inte men prata kan jag inte heller =P haha

Lukas mår däremot helfint och jag är ytterst tacksam till att han fortfarande är så liten. Ja andra träffen med Nadim i "schemat" blev inställt men det tänker jag inte gå in på mer i denna blogg. Kanske hamnar ngt på lösenordsskyddade men just nu orkar jag inte fokusera på honom. Är redan tillräckligt piss-off och tror inte på att ett inlägg gör det så mycket bättre ändå!

Hur som så rullar vårt liv på och vi tänker framåt :) Morgondagen börjar med en bra sak nämligen första hjälpen utbildning. Ska bli jättekul och framförallt lärorikt!

Så eftersom att vi ska gå hemifrån halv nio så bör jag ligga och sussa förlängesen. Men ja, saker kommer imellan like allways :)


Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Hur många gånger har Nadim riktigt träffat Lukas?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback