Bästa

Lukas somnade på bussen när vi var påväg från barnvakten Ewa och hem vilket resulterade i en VÄLDIGT pigg Lukas ikväll.. jag som trodde att han sov för natten och skulle väcka mig klockan sex imorgonbitti? Nja lite fel kan man ha ibland ;)

Han lyckades somna om för någon timma sen så jag ska också hoppa i säng snart :) Supertrött! Hade en jätte trevlig dag på jobbet som vanligt och jag längtar så tills det blir heltid för denna mamma! Blir ju tokig utav att gå hemma.

Imorgon blir det i af en tripp till skärholmen så fort vi tagit oss ur sängen :) Fått i uppdrag att shoppa ett par adidasbyxor som tydligen ska vara SÅ snygga till Lukas. Efter de så ska vi vänta på att Lizzan vaknar också så kanske det blir lite utevistelse om vädret tillåter.

Å sen måste vi verkligen handla hem lite mat så blir ett besök på affärn också och handla MAT inte onyttigt Emelie(!!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback