Det går bra nu

Haft en as nice natt på jobbet! De va tempo å ja de gick bara BRA :) Annars har det inte hänt så mycket här hemma! Fredagen spenderades enbart hemma där städning stod på listan. Tror ni att jag städade något då? NOPE! Fy på mig ;) haha får bli en storstädning när vi kommer hem antingen imorgon eller på söndag :) Jobbiga är bara att Lukas fortfarande är rädd för dammsugaren.. men jag får trixa in städningen när han sover.


Bjuder ifrån en helt nytagen WEBCAM bild! Bara för att ..

Imorgon blir det eventuellt stan med
JESSIPESS. Ja längesen ni hörde om henne va? Hon har varit på rymmen till vällingby ;) Men kärlekshormonerna börjar avta till mer älskar å ja då är ju damen lite mer anträffbar (A) Nice för oss vänner inte sant?

Men om jag ska orka lyfta ett finger imorgon så ska jag nu hoppla in i duschen för att sedan slockna på mammas helt underbara soffa, det är verkligen något med mig och soffor? Gosh älskar att sova på dem! haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback