Död kamera o lite shopping

Igår kom vi iväg till farsta och även stan! Lukas kissade igenom blöjjan eller något? Det var i af dyblött så min shopping bestod utav kläder till lilleman =P Självklart var jag bara tvungen att köpa både tröjja och jacka också bara för att. Men det blidde H&M shopping efter mycket letande? Älskar verkligen name it men de hade inte ett smack och jag verkligen avskyr att köpa "bara för att".

Denna dag bjuder på jossan mys! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men ikväll blir det nog bio =) Är ju onsdag = barnfri kväll.

Kameran är fortfarande D Ö D men jag har åtminstonde hämtat hem den nu så måste bara ta mig till affären och införskaffa nya batterier eftersom att mina uppladdningsbara INTE(?) funkar i den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback