En dag mitt i veckan

Jag mår helt underbart ska ni veta. Mina vänner & familj är helt klart BÄST. Dock har jag hamnat i en svacka igen vilket visar sig enbart och då menar jag enbart på mitt humör. Alltså jag är glad men när jag väl blir arg vill jag bara stänga in mig i ett rum å falla ner i gråt, typ. Anyway så har jag turen som har mina vänner och Lukas.

Igår snacka jag lite med Lukas farmor, hon är söt hon.. hoppas allt löser sig med N snart. Jag vill verkligen inte ha det såhär för Lukas skull. Jag förstår verkligen inte hur hon fungerar som INTE vill träffa min prins? Alltså hon har ju inlett ngt med N då anser åtminstonde jag att Lukas kommer på köpet, eller har jag fel? Blir så less. Det är ett barn ingen jävla sjukdom.

YEYE nog om de :) Ikväll var det tänkt att först ta en drink på snaps, sen bowla, sen film hos Tildus. Hon fyller ju 20 idag nämligen =) Men det verkar som att vi alla stannar hemma för hon är sjuk stackarn och MÅSTE vara pigg på lördag för då äre party!

Får se om jag får sällis ikväll ändå kan ju hoppas =) Avskyr att sova själv och har inte gjort det på massa dagar nu.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback