F U C K

Jag missa en körning idag, eller två t o m. FAN emelie. Ska börja sätta larm kvällen innan nu på telefonen alldeles för mycket pengar som jag bara slänger i sjön för att jag GLÖMMER! Shit minnet, fan.


Nyvaken med gårddagens mascara, riktiga kameran är d ö d.


Det är åtminstonde fint väder så jag är glad ändå :) Pluttis är halvglad men jag förstår honom ögonen måste K L I A!

Vi ska väl åka iväg till skäris nu om någon timma tippar jag på. Så jag kanske bör sätta igång och små städa lite? Ser ju inte klokt ut här hemma. För övrigt så har jag ont i extremt HELA kroppen från i onsdags någon som vill berätta vad som egentligen hände?






Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

aj aj inte bra att missa körningen ju ! sätta klocka låter som en bra idee =)

allt bra annars och lilleman växer så det knakar ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback