Knas Melle

Aa gisses VAR ska jag börja? Herregud vilken dag, läs kväll. Dagen och kvällen var bra TILLS jag skulle hem. Var hos Ninni vid telefonplan där även Jeppe bor så jag har alltså varit där för många gånger för att tappa bort mig. Men vad gör jag? Jo lallar med telefonen och musik i högsta hugg när jag tillslut kommer på "men var i helvette är jag" Gosh fram med Ninnis nummer "äre fler busshållsplatser på vägen eller?" Neee melle du ska ju svänga direkt. F U C K.

Ringer mamma var nära till GRÅT hör ni vilken ångest jag får utav att missa bussar med söndagstrafik? Mamma erbjuder skjuts men jag ville hem så de gick bort ändå. Tillslut erbjuder hon sig att pröjsa taxi men jag är way för snål för taxi speciellt när jag vet att det tar max 15 min i resväg.

Väl framme vid bussen blir det en cigg och pusta ut. Bussen kommer 13 min senare och jag hann även med tåget skönt nog. Jävla söndagstrafik.

Lukas var dock glad han fick två kex påväg till bussen sen kom det människor, människor och människor. Vad gjorde alla ute undra jag? Det var väl ändå idag det var röddag? Nåja Lukas njöt och vinka. Och prata såklart med alla. Hemma var det ju lekdags igen tyckte han inte jag dock men behövde ändå städa lite så han fick leka. Nu somna han för en stund sen så jag hoppas starkt på sovmorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback