Men bra att minnet på alla svajjar ;)

Haha vilken kväll det blev! Dagen började toppen med en T O P P E N körning hos ny lärare. Det gillas starkt =) Följdes utav tuben som uteblev för nada folk var där. Jag o Therese + barn kikade vidare i Farsta lite innan vi fortsatte emot stan =) Hittade äntligen de där adidas settet tror(?!) jag åtminstonde. Men inte på footlocker utan adidas concept store.

ANYWAY! Fortsatte sedan hemmåt för att få skjuts hem till huddinge och hämta dator + kläder. Tillbaka till skarpan för att avnjuta en toppen middag. Sedan bjöds det på humör på VÅR nivå. Fyfan va jag har skrattat. Helt jävla sinnes.

Nu måste jag rulla vidare mot sängen för jag ska upp senast halv 8 för att brumma bil. Imorgon blir det en övnings uppkörning =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback