Min plutt!

Å va han har skrikit. HELT hysterisk .. ingenting hjälpte kände mig totalt maktlös som då man var helt ny färsk mamma men det blidde en zupp å så decka han totalt på soffan. Klockan 20.00 har vi läkartid det är nästan så att jag hoppas på att de är öroninflammation så att man får svar snabbt, penicillin å ja ni hajjar. Vill inte behöva ta massa knäppa prover för ngt är verkligen inte rätt med denna unga man!

Annars har vi inte gjort något alls här hemma under hela dagen. Klockan nio åkte jag hem till mamma och hämtade honom sen tillbaka till huddinge. Käkade thaimat nere i centrum vid tolv snåret sen var det skrikdag och efter följde en sovstund som vi vaknade ifrån nyss =)

Vad gör ni söta läsare en sån här mysig lördakväll då?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback