Städning och trötthet

Nattens sömnlöshet börjar krypa ikapp mig, GOSH va jag börjar bli trött! Men kan inte hänga läpp för det Lukas var en ängel och sov riktigt bra trotts att han somna vid 18.00 igår kväll.

Om drygt en timma så är det dags för tvättis =) Tur att jag har en kompis över va? Sen om denne lyckas vakna innan är ju en annan femma. Vill helst slippa ta ner Lukas då jag har tvätt för en månad, läs en vecka. Har bytt sängkläder 2 ggr på båda sängarna samt att jag och Lilleman kännt oss vårfina med olika kläder varje dag tillskillnad från vintern då man ändå täcks utav en feting jacka.

Har även fixat lite här hemma, dvs kör in alla Lukas leksaker i hans rum. Funderar även på att flytta sängen.. men har inte helt bestämt mig så det får vänta lite till =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback