Vår låååånga dag

Det händer saker i mitt liv om jag vill skriva om men inte kan sånt som jag egentligen började blogga för. Men det skulle bli för mycket snack så det överlåter jag till privata bloggen!

Har i af haft en mys dag :) Började med en lång prommis med Lilleman sedan drog vi till Farsta o mötte Tildus för att sedan fortsätta mot skärholmen. Dressen är TOTALT utsåld.. var t o m en sväng i stan och letade efter den. Men men inte så mkt att hänga läpp för ska ringa till skäris på fredag och se om de fått ny leverans :)

Sprang in på BK och käkade lite onyttigt också MUMS ;) sen bar det av till solariet så man fick lite färg! å så hem efter de. Och ja de är väl min dag i stort sätt heh =P här förklarar vi innerligt känner jag ;)

Ska nog göra lite käk innan det är dags för sängen, om jag ens orkar det. Tror veckan är på G för jag är sugen på ALLT. Imorgon ska jag köpa en stor godispåse och frossa rejält haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback