Ett stilla liv, det är för dig jag andas

Försöker komma på ett bra först ord på inlägget men det finns nog inga. Just nu mår jag sådär varpå min skrivning nog inte kommer vara så glad. MEN jag lever. Lukas likaså. Han är dock glad och sover atm =P Jag jobbar ju nu hela veckorna förutom helgerna :) Har kommit in riktigt bra i arbetet och trivs ja finns nog inga ord för hur bra jag trivs.

Dock fanns det ju ett "men" med detta jobb. Jag är tvungen att arbeta varannan vecka kvällstid. Eventuellt. Man kan byta pass och jag får se hur länge jag orkar helt enkelt.. men fram till nyår är de säkrat i af :) Saken är den att jag och Samir har gått isär. Tänker eller jag orkar faktiskt inte gå in på mer info om just det utan ni kan fråga om ni undrar något istället.

Roliga planer som finns inbokade är en Ullareds trip! Har lurat med åtminstonde Lizzan och en killkompis :) Vi får det säkert skitkul! Det blir nog när som om Lukas ska med annars så får vi planera lite bättre haha. Dock tror jag att han får det roligare hemma men frågan är om jag vill vara ifrån honom ATM? Känner mig enbart krossad men vi får se =)

Ett leende i livet löser allt och på jobbet ja där är vi allt bra på att le =D Imorgon ställer jag även klockan på fem bara för att hinna mysa med Lukas innan vi måste gå hemifrån halv 7 ..

Ne tur att jag och sonen min vet vart vi har varandra, typ som när jag skräms och tokungen hoppas högt och asgarvar. Eller när vi står och kollar på bilarna och säger "vrooom" i kör.





Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Hoppas allt är bra med dig gumman!

Postat av: Love Oliwers mamma

Hej tjejen.. jo men precis hahah alla påpekar det :P

Men du .. hur mår du egentligen då?

Va tråkigt att läsa att du gått isär ifrån Samir..lukas pappa eller?

kram Love

2010-11-20 @ 23:26:45
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



oj..jaha får han inte det?

Gud va sjukt.

Man borde fan få vara tsm med den man själv vill... irriterande!

kram Love

2010-11-20 @ 23:41:43
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback