Saker som händer

Såå har man klarat två arbetsdagar till! Vad jag gör uppe nu undrar jag också men man får väl någon extra kick då helgen äntligen kommit ;) Nästa vecka blir verkligen INTE rolig. Men eventuellt blir det också sista veckan. Jag har nämligen fått ett nytt jobb! Hur mycket jag än tycker om mitt nuvarande jobb så funkar det helt enkelt inte med Lukas.

Nåja inge att hänga läpp över =) Nya blir nog minst lika spännande!


Bildbrake - Lukas leker med vattnet en helt klar favoritsyssla. Snart blir vi med badkar också =)

Lukas och jag har börjat få kämpa med nattningarna. Dock tror jag att magknip spela in i kvällens drama här hemma. Däremot höll jag på att smälta när jag skulle bära över honom från min säng till hans då han i sömnen säger "mamma" direkt när jag böjer mig ner för att ta upp honom. Herregisses vad mycket kärlek de kan finnas!

Han har också fått tre tänder till! Poff sa de typ ..eller inte typ de sa verkligen poff. Först kom det en tand och en vecka senare kom det tre till. Så nu är vi uppe i tolv =)





Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Usch vet vad du menar.. barnen går ju först!

Hur jobbar du på nya jobbet då? och är det bättre betalt kanske?



Puss på dig och tack igen för presenten.. hon blev urglad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback