För din skull.

Ja varför inte? Sitter som ett kolli näsan rinner och huvudet dunkar! Imorgon ska vi upp straxt innan 6 för att sedan gå till dagis och åka och jobba. Längtar? å nej. inte idag. så inte idag!

S är iväg också så jag är solo här hemma. Med lilleman förståss. Jag avskyr att vara solo hemma men vanan min har tack å lov inte försvunnit.


Nej vilket depp inlägg! Lukas säger Äpple nu också. Eller nja typ i af han menar det åtminstonde haha! Jag har förövrigt teori om 1 vecka också. Vilket min hjärna undviker att tänka på. I helgen som kommer blir det massa övningsköra å så jobbar jag inte full tid nästa vecka heller så kommer hinna köra lite på kvällarna också utan att hjärnan går på automatik typ haha!

Neeeee nu ska jag sluta kolla resor, bara jag som längtar efter värmen? måste hitta kläder tills imorgon till både mig och lilleman.


BTW så är kameran på rymmen så bilder kommer i mitten utav denna =) Jag glömde den @ Ruby vilket sög för jag hade velat haft den igår. Och idag hade fått en toksöt bild på Lukas när han gömde sig i garderoben haha

Det är verkligen för honom jag tar alla mina beslut i livet :) Snart kommer det ett par riktigt jobbiga och ibland önskar jag att jag inte skulle behöva ta de. Men det blir bättre för Lukas så på så sätt hoppas jag på dem :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback