Fullspäckat!

Eller åtminstonde eftermiddan! Började med väckning halv åtta så vi åkte till dagis så att vi var där runt nio istället :) Lukas fick sova ut och äta frulle hemma! Jag gick sedan och hämtade vår nya vardagsrumsmatta som kommit med posten och nu sitter jag nyduschat @ mammas place.

Ska bege mig iväg till jobbet för möte snart samt ett litet annat ärende som jag än så länge håller hemligt =) Efter de, vill säga ikväll någongång så ska jag och mamma övningsköra lite till. Blir att gå igenom allt ikväll för imorgon är det nämligen dags. Min uppkörning. Gosh vad jag är nervös haha! Jag tror att jag failar på någon j*vla cykelväg.

Hur som så bör jag ge mig iväg nu då jag planerar att försöka få i mig lite krubb innan mötet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback