Tillbaka till verkligheten

05:45 ringde första larmet och 06:00 var jag uppe ur sängen! Lukas vaknade kanske 20 över och då blev det välling och lite mys innan vi begav oss till dagis! Idag fick jag tillochmed en puss ;) haha den ni!

Så jag jobbade på bra idag tack vare den =) Till 17.18 för att vara exakt med kanske MAX tio minuter rast. Tillbaka till verkligenheten? Jo tack. Pendlen gick hur som 27 så på nio minuter hann jag springa ner, byta om, springa upp och SPRING till pendeln.

Men jag kom fram tio i sex på dagiset igen och möttes utav en super härlig bebis. Dock trottsar han och vill absolut inte sova på kvällarna. Men halv tio lyckades jag nästan somna så någonstans där somnade han också.

Nu mitt sista entourage avsnitt tills brorsan kommer hem med min present ;)

God natt!




Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Hej gumman!

Hur är det med er? Puss

Postat av: ruby, milo och magen

haha joo..finns nog ngn logik med det:)

hur mår ni???? Vi vill ju leka med er. vad gör ni imorrn`?

2010-09-10 @ 07:12:51
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback