Vi lever!

Och jobbar har rutiner och umgås massor de TVÅ och en halvtimme vi kan varje vardag! Känns väl sådär men man måste ju få inkomst till hushållet. Lukas trivs super på dagis i af och får även middag där nu runt fem tiden :) Välling vill han dock ha DIREKT när vi kommer hem haha.

Han har även fått en 9onde tand =) Ploppa upp i förrgår. Undra när nästa kommer? För den sitter brevid hans framtänder kommer att se något roligt ut om han inte får en till där snart.

På måndag har förhoppningsvis Ruby tid för mig/oss så då får jag tillbaka min kamera! Har verkligen ingen lust alls att skriva utan bilder men man får väl stå ut ;)

I helgen ska vi ta det lungt och njuta! Ska bli skönt att få umgås lite med min prins istället för att jobba :) Ska övningsköra en del med mamma också. Har uppkörning nästa vecka vilket jag är SJUKT nervös över. Kom och tänka på att jag inte minns hur man backar in på en parkering? Gosh men de sitter väl när jag väl sitter där men ändå! Blir galen måste övningsköra nu känns som att jag tappat allt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback