Älskade helg!

Om knappt en timma får jag åka hem och träffa familjen igen. Ska bli så skönt med en helg =) Vi behöver verkligen lite ledigt nu!

Allra bäst kommer det att bli när allt med flytten är klart. Det tar på krafterna att fortfarande behöva ha kontakt med ja ni vet vem. Ska bli så skönt att få honom HELT ur mitt liv. Lukas liv har han valt själv att inte ta del i på över ett års tid så den delen behövs egentligen inte skrivas ner..

Vi har även börjat fixa balkongen lite smått :) köpte en supersöt soffa? och två pallar samt ett bord. Även tre blomlådor och en hel del frön! Får se om jag har några gröna fingrar eller om vi får köpa plantor ;) haha Tänkte köpa lite plantor vilket fall i helgen för att få dit lite färg.

Annars så ska vi bada imorgon och på kvällen ska vi på middag :) Söndag ska vi hämta mina och Lukas kläder samt lite papper och annat personligt som jag inte känner för att förvara i huddinge. Efter det så ska vi shoppa blommor och spela kort hos en tjejkompis.

Riktig trevlig helg, ska bli helt underbart!

 

 


Kommentarer
Postat av: ewa mamma till noel

Jaha : ) ja de passar nog noel då, han ser ut å ha sin pappas breda runda fötter :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback