Back to work!

Så var det dag 1 på denna vecka dvs måndag. Känns ändå ganska skönt att ha påbörjat denna helvettes vecka så att det får ett slut snart! Sa jag att vi jobbar helgen? Och att jag arbetar kväll hela veckan?

På torsdag däremot ska vi göra något roligt! Då är vi lediga =) Eller åtminstonde jag.. Thomas får fint ta sig ifrån jobbet ett par timmar ändå! :)

I helgen så tog vi det faktiskt ganska lugnt! Var iväg och kikade på La soiree tillsammans med Thomas föräldrar på lördakvällen och Lukas sov fint hemma hos Madde tills vi plocka upp honom runt halv 12 inpå natten. Vi hade badat på morgonen så han var nog helnöjd med dagen han med!

Idag har jag även varit lite flitig då Thomas tog sig till huddinge och lämnade av plutten imorse! Blev både tvätt och plantering utav blommor =) Köpte några plantor att ha nu på våren tills de andra börjar att blomma! Blev helt ok bättre när de växt tills sig lite mera. Insåg väl dock att vi köpt lite för många plantor. .

Ska väl försöka ta mig ut imorgonbitti och fota lite så ni får se någon form utav resultat på mina skills ;) hö hö!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Tack för era fina ord.

Det värmer. Även om det är tungt så har man smått landat i vad som händer och snart kan man också börja gå vidare.

Vi ska ju försöka igen och förhoppningvis så går det snart och att den bebisen stannar hela vägen.



Tack igen.

Kram Love m. familj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback