Lite övertid

Eller hur man nu ska uttrycka sig! Vi har inte så mycket at göra på jobbet till och från. Ganska skönt men tiden går ju som sagt väldigt segt. Ikväll ska jag åka pendel hem var ett tag sen ;) hihi man blir lite bortskämd ibland! Men det ska nog gå bra med min vanliga panik i centralen =)

Jossan ska även komma på en liten visit vilket ska bli tokmys. De mest pinsamma är att vi är grannar och ses knappt? Usch vad jag längtar till sommaren och man kan träffa andra igen!

Vill hem som vanligt just nu och mysa med min Lukas! Han är så duktig på mornarna ska ni veta =) Jag mår ju fortfarande ganska dåligt men han reder sig själv. Och pussas även hihi min lilla prins.

Kommentarer
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Han var 1 år och 8 månader :)

Hihi måste få fråga, hoppas du inte tar illa upp. Ska Lukas bli storebror? :)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback