Mina finaste

Ni får ursäkta den brutalt värdelösa uppdateringen :) Men ända gången jag egentligen hinner är mellan samtalen på jobbet. Var av mina bildlösa inlägg. Men tycker att jag är duktig som i af är inne här!

Tiden utanför arbetet går till min älskade son och min finaste pojkvän Thomas :) Inga ord beskriver nog lyckan just nu hemma. Ser verkligen fram emot vad framtiden har att erbjuda oss.

Lukas däremot pratar, pratar och pratar.. massa ord man knappt förstår men också de man förstår. Menar täcke heter nicka? Låter som att han ber om dricka så om jag vaknar på nätterna utav honom blir jag liite smått förvirrad haha.

Han har nog även fått de flesta tänderna nu. Jag har gett upp min uppdatering utav Lukas fram till två år då han pratar för mycket och tänderna sprack upp alla samtidigt.

Men det är kul =) Han utvecklas något enormt varje dag. Blir trottsigare också för vår dag ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Ja män alltså! Jag är också alldeles för lat för att hålla på med renovering. Jag vill ju kunna flytta in direkt och börja pyssla på med inredning. Inte vill jag vänta medans det ska renoveras, det är jobbigt och tar för lång tid! Men efter lite övertalning brukar man få dom på rätt tankar och så slipper man sånt ;) Hehe! Nåja hoppas ni hittar ERAT drömhus i vår. det vore ju det bästa så slipper man diskussioner :D



Jaha okej! Ja Lukas har det förmodligen bättre utan honom och om Tomas gärna ställer upp och tar över det ansvaret så får han ju en "pappa" som bryr sig och älskar honom :) Hör inte Lukas farmor heller av sig längre? Frågvisa jag, du får säga till om du inte vill prata om det!

Kram

Postat av: Love Oliwers mamma

Okej okej :)

tack för tipset :)

+kram

2011-01-06 @ 11:44:51
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Emelie med elliott o Leila

2011-01-06 @ 19:53:03
Postat av: Emelie mEd elliott o leila

Oj vad han växer lillkillen :) tack, de är köpta på kappahl.. Kunde ju inte låta bli o köpa dom ;)



Hoppas allt e fint. Kramis

2011-01-06 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback