Sjukstuga

Trevligt med att vakna runt midnatt natten till måndag med att behöva springa upp och få upp all mat som man proppat i sig under dagen. Hade världens bästa Thomas som hjälpte mig massor under natten med att hämta vatten, hink ja you name it..

Sedan har jag även en underbar mamma som kom på måndag morgonen för att hjälpa mig att få Lukas till dagis. Å Lukas, min finaste bebis! som dock inte är en bebis längre men ja ni fattar (A) Han stod t o m och hosta vid toan med mig och spottade lite. Skönt att han inte blev rädd bara. Å sen fick jag en hel överdrös med pussar innan han och mamma rulla iväg till dagis.

Blev läkaren på kvällen efter två samtal med vårdguiden och ett med huddinge vårdcentral. Två timmar på akuten, ett stick i fingret och en läkare som knappt kunde uttala sig. Sa mest, ja du tillhör inte riskgruppen så vi tar inget test. Jag var på tok för trött att ens argumentera emot då det finns tre olika riskgrupper och jag ingår i två utav dem.

Men idag mår jag bättre åtminstonde. Jag spyr i af inte så det är ju alltid possitivt! Plus att jag tog mig till dagis helt själv imorse också. Världens finaste Thomas kommer med mat om någon timma sedan tar vi bilen till dagis för att hämta pluttis =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback