1 Juni!

Kom och tänka på en sak häromdagen. Vi har ju bestämt oss för att flytta till Thomas lägenhet. Flytten kommer att äga rum antingen sista helgen i Maj eller första i Juni beroende på hur jag arbetar. Dock så blir min sista hyra att betala i huddinge i april. Och som alla nog vet så längtar jag så efter en systemkamera! Stämde även av med T igår, det blir kamera i Maj!



Dock känner jag nog mig själv och kommer visserligen använda kortet till att köpa kameran redan i april då betalningen blir i maj utan extra avgifter! Kan ni tänka er de är hela 1,5 vecka tills dess! Kanske borde man lära sig att längta istället?  

Men först måste jag bara stämma av med min hyresförening om stambyte och min tjejkompis som ska hyra i andrahand så att ingenting krockar för då blir nog min plånbok väldigt ledsen haha. Och det kanske inte är det roligaste sättet att starta sommaren på =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

kvinna! boka inget den 4e juni för då blire dop. kram ruby

2011-03-24 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback