Alltid lika trevlig överaskning!

Runt 2000 vill Skatteverket ha tillbaka härligt värre! Kunde varit värre, antar att man får tänka så :) sånna tråkigheter löser sig ju alltid jag antar att man åtminstonde kan betala i april?.. Thomas sitter på flyget och är framme tre inatt så nu har jag ställt klockan, tror inte att den mannen förstår allvaret när jag säger att det är viktigt att man messar när man landar. Tycker sådär om flyg.. Å så sover Lukas. Jag ska faktiskt joina honom snart men först måste jag packa lite :) imorgon ska ja nämligen tillbaka till Gröndal!

Kommentarer
Postat av: eleonor

Du här till midsommar eller till augusti på dig, minns inte riktigt, men det är ingen panik iaf :) <3

2011-03-24 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback