Helt färdig!

Orkar inte skriva ut mer än att allt bara blev k a o s. Men nu är det löst, lite halvt. Jag väntar på pengar från N sedan ska jag ringa och hyra ett förråd så flyttar vi på tisdag när mitt hjärta kommer hem!

Ska bli så skönt att få ett riktigt avslut. Tänk ingen mer kontakt med N alls. Och så får jag vara med både min älskade Lukas och Thomas varje dag! Kommer bli underbart =) Och trångt haha åtminstonde tills vi hittat något.

Som toppen på allt detta har jag äntligen fått min vilja igenom gällande Lukas! Ringde till ringens akut igår och krävde att få komma dit, är ju inte skriven där så egentligen går det inte.. men med min vilja går allt ;)

Fick träffa en supertrevlig läkare som lyssnade på vad jag hade att säga och vad jag tycker om Lukas andning och hosta som varat i två års tid. Äntligen en läkare som verkligen inte bedömer utifrån hur barnet är just då - kan tillägga att jag var tvungen att hämta Lilleman från dagis pga hostan och hos läkaren kom det knappt något pip. Yeye fick i af ventoline och vilket skillnad! Blev ombedd att ringa vårdcentralen också och begära att de skulle utreda Lukas nu också. Sagt och gjort slog jag numret till Gröndals vårdcentral. Behövde knappt förklara mig utan möttes även här utav en urgullig tjej som glatt sa att vi var välkomna tisdag morgon för besök nummer ett.

Nu håller jag tummarna på att man får någon förklaring på denna hosta som knappt ger med sig mer än två veckor ända sedan Lukas var ett par månader.

Äntligen börjar vi komma någon vart =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback